Skapar nya minnen och stöter på gamla

På väg hem från ett soligt Malmö. Malmö ja. Börjat tycka om den staden mer och mer av någon anledning. Fyndade ett par fina sandaler inne på Zara och stötte på en söt före detta klasskompis. Älskar hennes hår och dör lite varje gång jag ser det. Vi gick vidare, jag bjöd mami på mat och shoppade till babe. Valde sen att åka hem i rätt tid, började få ont i fötterna och bli helt tom på energi. Hann med att köpa en aloe veradryck som jaa jag vet inte är den allra nyttigaste, men jag gillar den och jag tycker om att tugga på bitarna som simmar omkring i flaskan. Låter förfärligt men det är det inte, i promise. Sitter på tåget och tänkte sätta på lite musik i lurarna, kom precis på mig själv med att bara ha dem i öronen utan någon musik Igång nämligen. Det kan dock bero på att jag hör musik ändå, grannen framför mig spelar visst för hela vagnen. Synd att det inte är något bra när man ändå snållyssnar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0