Vad hände med solen?

Ställde klockan på kvart i nio i morse och vaknade en minut innan alarmet ringde?! Pinkenödig som tusan men för orkeslös för att till en början vilja göra något åt det. Efter ett tag blev det dock kris så jag fick på mig lite paltor och tog mig in. Paltor. Vilket tokigt ord egentligen, har nog aldrig använt det tidigare. Nåväl, solen strålade och jag kände mig lite lycklig över ännu en solig dag. Sen hände något. Omkring frukost blev det molnigt och inget mer. En jävla massa moln helt enkelt. Sånt jobbigt väder när du tvingas kisa för att se något men inte fan ser röken av solen för det. Ska man köra smink eller utan? Mycket eller lite kläder? Varmt eller kallt. Aah svensk sommar, jag säger då det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0