Watching last nights movie

Morning morning här sitter jag i oversizad tröja och äter frukost i sällskap med gårdagens film. Somnade visst lite.. Såå sista timmen passade ju alldeles utmärkt att titta på nu. Alltså fy fan, hemska måndag. Jag hatar måndagar just eftersom att jag jobbar hela dagen. Och nu var visst filmen slut, och som jag berättat om tidigare.. min fokus när jag tittar på tv, heeelt inne i filmens värld! Nu ska jag njuta av de sista sextiofyra minuterna innan jag ska behöva förstöra dagen med att gå till jobbet. 
 
Nedräkningen har också börjat, den tolfte juli känns som ett livsavgörande datum för mig. Den dagen kommer jag förhoppningsvis att få ett uns aning om hur min närmsta framtid kommer att se ut. 
 
Återstående tid; Tio dagar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0