Along came mami

Mamma och Sis kom hit för att titta på fotografens balbilder. Och jodå, vi har gått igenom och lagt en beställning. Men mitt i alltihop fick mam ett litet sinne på hur jävla skitigt (detta har jag gnällt över i typ två veckor men det är ingen i detta hushåll som facking tar tag i det bara!!) vi har här hemma. Hur som så har hon varit en ängel och både dammtorkat och dammsugat i stort sett hela huset. Känner mig så jävla tacksam, men känner mig för orkeslös för att riktigt visa det tror jag. Verkar som att jag håller på att få en släng sjuka, och jag bara pallar inte! Inte igen!! Ska nog köpa en liten blomma som tack till bästa mami. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0