Butterflies

God morgon är nog för sent så det blir god förmiddag istället. Så skönt det var att sova i sin egen säng inatt. Borta bra men hemma bäst. Ibland är det så! Var uppe tidigt idag och har hunnit med att ringa facket och kolla lite information ang min (förhoppningsvis) blivande tjänstledighet. Fick bra svar. Det kändes skönt. Fjärilarna i magen blev några färre iaf. Lever med ständigt illamående. Är det så här ni preggo alltid känner?! Usch, i feel with you. Fast då vet man ju åtminstone att det ploppar ut en unge. Jag vet ju ingenting! Något jag där emot vet just nu är att jag snart ska gå till jobbet. Snart helg snart helg snart helg. Så går tankarna när jag styr dem positivt. Men veckorna springer nu. Mån-tors och semester på fredag när det är student. Herrejisses. Lillasyster som är så liten. Värst vad tiden går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0