Dansa.. Stop

Dubbelstudent och det var toppen på båda ställena. Hur det sen kom sig så hamnade vi på studenthaket. Utan kontanter så fick vi flörta ihop pengar till inträdet (redan där borde vi väl gått hem istället, right?) men väl inne så fick Babe agera väskbärare och jag shakade some booty. Det var visst längesen jag gick en hel dag i mina High heels eftersom att mina fötter höll på att döda mig när det var dags att gå hem. Tog av mig klackar och tights för att gå barfota, då världens bästa gav mig sina skor och gick i strumplästena. Vi delade på dessa Nike 42 gympadojor och jag fick rida på ryggen half the way. Är myggbiten nåt så in i helskotta. Har fett största märket som täcker halva skinkan. Så går jag och kliar mig på häcken så vet ni varför! Nu är det fan godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0