Dem där

Herregud vilken dag. Konflikter. Det vill jag lova. Något annat jag kan lova det är att en vacker dag ska ni få höra historier så att öronen trillar av. Det är ett som är säkert. Jag är inte dummare än att jag förstår vart de vill få mig. De. De är några som lever i en sjukt störd fantasivärld. Dit de vill få mig är kanske också dit jag väljer att gå. Men tro inte att jag går utan att lämna spår efter mig. Kasta skit på mig och jag ger ett helvete tillbaka. Lite flummig text såhär mitt i natten kan tyckas, men jag menar vartenda ord. Är fortfarande helt uppe i varv efter denna långa dag. Ska bara börja jobba kl sju imorn. Grattis.  

Kommentarer
Postat av: fru W

Jaa du tjejen, vad säger man?
Jag var sympativaken inatt om det är nån tröst :-)

2012-06-26 @ 07:54:47
Postat av: Sandra

I will be right behind you al the way!!!!
Vi ska kämpa till sista droppen ;-)

2012-06-26 @ 10:51:51
Postat av: Minna

Usch anar vad det relaterar till =/ Kämpa på bara!!

2012-06-26 @ 12:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0