Helgen

Okej. Jag vet att jag skrev att fortsättning följer i min midsommarberättelse. Men seriöst, vem vill höra? Söndagen var astråkig. Kom hem någon gång på eftermiddagen, la mig på soffan och sov i två timmar. Intresseklubben antecknar, visst?! Fine, lördagen var solig o fin. Vi hade fotbollsmatch, jag haltade omkring som en kråka och lyckades larma bollen på samma unge tre gånger. Sambons dotter. Givetvis. När regnet kom framåt kvällningen hade jag en tjusig bonnabränna. Markanta streck efter linnets urringning, över näsa och kindben. Slängde på mig lite smink, man vet ju aldrig, och kände mig riktigt jävla snygg brännan till trots. Smygfotade mig själv med mobilkameran när pojkarna tittade på fotboll. Perfekta tillfället, inte ett enda par ögon var riktade mot mig. Fick apdåliga bilder dock, var lite småfull och varenda foto är helt suddigt. Gick med solglasögon på huvudet hela dagen i söndags och lekte optimist, fast det kunde jag låtit bli för det gjorde minsann ingen nytta.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0