Helt apropå

 
 
Min hjärna går på så mycket högvarv nu så att den nästan strejkar. Blir trött på påhittade förhållningsregler och lögneri. Det tar så mycket onödig kraft. Men jag är sådan att jag står upp för mig själv och för mina åsikter, man behöver inte hålla med mig men man ska heller inte tro att man ska kunna tvinga in något annat tycke. En diskussion är inte alltid en ovänskap. Oftast inte faktiskt. Jag tycker att jag är riktigt jävla bra på att ta med mig erfarenheter och lärdomar från olika situationer och dra nytta av dem i framtiden. Nu behöver ingen hålla med, för det är min personliga åsikt. Jag gör det jag tror på, det jag anser vara rätt. Strävar jag efter något så ger jag mig sällan innan jag nått dit. Och så är det med det.
 
 
Äsch, det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0