Killeberg

The second thing we did today.. Åkte kållerado. Blev blöt som fan och har frusit så sjukt mycket sen dess. Har en tokig unge med oss hon hellre tittar på när andra åker än att faktiskt åka själv. Gick runt hela stället och försökte luska efter vad hon ville åka. Efter långt om länge svarar hon, nä men alltså jag vill ju titta när Sara åker den faaaarliga. Knasig! Fast jag åker gärna, med eller utan publik spelar ingen större roll. Står utanför kålleradon och väntar på att mitt sällskap ska dyka upp. Har stått här i drygt tjugo minuter nu så de borde strax dyka upp tycker jag. Som ni förstår så avstod jag andra gången, wet tshirt kan vi köra när det är barnfritt. Åt fetaste glassen tidigare idag så jag tänkte bota illamåendet med ett par hundra benböj eller så. Hade det inte varit så mycket folk så kunde jag juutnyttjat tiden väl när jag ändå bara står här och ser asocial ut. Men de facto så tror jag att jag hade fått ett antal skeptiska blickar riktade mot mig! Nog för att jag tycker om blickar som är riktade mot mig, fast inte av den sorten. 
 
Apropå rubriken, killeberg? Liseberg? Skillnaden kan vara hårfin, när man ska förklara var vi befinner oss i alla fall!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0