Occasionally

Every now and then i do some tanning. Fake tanning. Så jag kommer direkt ifrån cancerbåset och känner mig aningen omtumlad! Alltså jag somnade (vilket jag vanligtvis lyckas göra när jag solar) och drömde om sol och värme. For real. Hoppas det behagar komma snart. Och det känns så jävla skönt att jag har tagit semester imorgon. Även att jag ska upp tidigt och hem till Mami och assistera på förmiddagen så är jag iaf Ledig. På tal om Mami så tänkte jag hoppa upp på cykeln och trampa dit nu och se om det är något som behöver göras inför lillasysters studentfirande. Och om jag har tyr så kanske det bjuds på ett glas vin också. Helgens "storkonsumerande" (allt är ju relativt) gav verkligen mersmak. Opa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0