Pinsamt

PreStudenten var jättehärlig!! Jag älskar släktsammankomster. Men på tal om släkt så kan man fan undra ibland. Att en del människor inte skäms. Nu menar jag inte full-som-fan-och-gör-bort-sig-pinsamt! Jag syftar på de mest egotrippade människorna som finns. Jag kan vara ego. Jag kan vara riktigt jävla ego!! Men jag beter inte mig som att jag är medelpunkten för resten av världen. Jag väntar mig inte att andra ska göra allt för mig, samtidigt som jag inte behöver anstränga mig så jävla mycket för att visa intresse för någon annan. Blir så jävla förbannad när jag vet hur fantastiska mina föräldrar är, och att dom hellre vill "ge" lite extra eftersom att dom är rädda för att deras närmsta ska tro att dom inte bryr sig. Och då blir jag pissed när det finns hycklare som fullständigt skiter i att ens dölja sin brist på intresse när det handlar om att ge tillbaka. Nu är det inte sånt här man ska lägga energi på, jag veet!! Och jag älskar min familj och släkt! Alla kan inte falla inom min ram för hur man gör och vad som är hyfs. Jag vet. Men det finns en anledning till varför man väljer att inte umgås mer än nödvändigt med some people. Just sayin'.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0