Smakar du på min drink?

Älskar roliga citat, men har oftast för dåligt minne för att komma ihåg dem. Kommentaren ovan fick bartendern i hotellbaren höra igår, ich vi fick oss ett gott skratt. Inte för att jag egentligen hörde, bara efteråt. Tyckte det var lika roligt ändå. NU är vi på väg hem. Trots att dagen har varit toppenbra så ska det bli så jävla gött att komma hem. Min rumskompis fick väldigt dåliga nyheter inatt och jag blev ledsen å hennes vägnar. Sen var jag nog riktigt osmidig verbalt när jag använde ett dåligt ordval som jag skämdes över. Smällde mig själv på fingrarna och därifrån gick vi vidare. Vi åt vår picknickfrukost på tåget och fortsatte ätandet på Kastrup. Allt flöt på bra, men som vanligt när jag och min kära zumbavän är ute på äventyr så gick vi halva flygplatsen runt innan vi insåg hur simpelt det faktiskt var att hitta. Rulltrappor, hissar och gator tog vi oss igenom innan vi förstod att det enda vi behövde göra var att ta oss ut genom en dörr. Att träffa Steve igen var lika fantastiskt som vanligt. "Som vanligt". Lät som att jag gör det med lite jämna mellanrum. Men alltså han är helt fantastiskt. Alla blir helt förälskade i honom. Idag var det två tjejer längst fram som påminde lite om den dyrkande ryskan. Men den historien tar vi en annan gång. Vi är nu inte bara Zumba goldinstruktörer utav även licenserade inom Zumba gold chair excercise. Licenserade. Inte certifierade. Its a big difference och det fick vi lära oss idag. Zumba chair ska jag förklara sen för det var mycket mycket bättre än förväntat! Enligt de förväntningar vi hann bygga upp fem minuter innan vi fick reda på vad som väntade. Nu har jag kramp i fingrarna så further information dyker nog upp later. På tal om kramp så har det pulserat i mina ben hela natten. Och fötterna hade behövt sig en rejäl omgång fotmassage. Antagligen resten av kroppen med. På tal om kramp skriver jag och ljuger. Ett par bilder kommer här istället:







https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/546449/images/2012/pic_205169862.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0