Konsum

Okej, de blev ju inte så mycket köpt på outleten iaf. Något positivt då jag alltid köper en massa onödigt skit eftersom jag vanligtvis aldrig hittar det jag ska. Var inne på nya Konsum och kände lite vemodiga känslor. Jag gillar ju lite stök och brök(?) och känslan av att befinna mig på ett större ställe än vad jag är. Däremot hade dom verkligen inte hakat på den lite svenskt minimalistiska trenden direkt. Stuff everywhere och dåligt luftutrymme. Men i like nya fina blanka golv. Sådär innan de slitits ner av alltför många små fötter.

Snart blir de lite släktkalas o vi ska ha grillad korv följt av marängswiss. Me hallon såklart.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmm

2012-03-31 @ 15:55:11
URL: http://Www.be11an.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0