Viiit

Det är allvarligt talat något fel på mina fingrar och tår. Jag har bra värden, förutom lite högt blodtryck. Röker eller snusar inte, dricker måttligt (nåja) och håller igång. Men min blodcirkulation är helt fucked up. Blir helt vit i fingrar och tår, tappar känseln och får inte ut nåt blod om jag så tuggar på fingrarna. Tårna har jag dock inte provat att bita på. Jag måste ha det där syndromet.. Det som kallas.. Reinharts?! Eller det är kanske nåt annat. Men Vita-fingrar-syndromet. Helt sjukt är det. Vad finns det för bot?! Snälla berätta om någon vet!

Som mina mediavänner hade sagt, åtminstone vissa av dom.

"Du är alldeles för störd för att vara helt normal!".

Lite rätt har dom nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0