What doesn't kill you

Jag är så kass på det här. Förhållandebiten. Har nog alltid varit. Men jag har varit i ett riktigt pissigt förhållande, där jag alltid blev åsidosatt alltid var nummer två.. Eller nummer tre eller fyra. You get the picture. Jag sa till mig själv att jag aldrig kommer utsätta mig själv för samma sak igen. Och vad gör jag? Jag gör ju precis samma sak!!! Historien upprepar sig. Fast på ett annat sätt och där någon redan är first lady, och detta befogat! Fan. Så dum i huvudet är jag. Men ok, jag tog det beslutet. Och jag bryr mig alldeles för mycket om mig själv för att ta vad som helst.. Kanske på att "ta" överhuvudtaget. Och det är väl så det är i relationer.. Ge och ta. Men vem fan bryr som om mig om jag inte gör det själv? Jag vill detta, men ibland tänker man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0