Cuba café

Today is D day. Fy fan vad roligt det ska bli ikväll. Sov länge idag, men då kanske jag inte blir så trött ikväll iaf!? Utvilad. But there's a big issue. Jag har INGET att ha på mig! Får hem och plöja lillasysters garderob, hon brukar gå igenom min. Hittade en bild på hur jag hade velat se ut, på Google, men jag fattar inte hur man via iphonen kan kopiera en bild som man i framtiden vill använda. Om någon vet så snälla berätta! Fast jag hade väl visserligen aldrig sett ut som på bilden ändå, fetaste lökarna. Det skulle jag inte vilja påstå att jag har!




Kommentarer
Postat av: Minna

jag trodde cuba café var en danstillställning först hihi. Men nu ser jag att det ju är ett uteställe;) Ha så skoj ikväll snäckan!!

2012-05-19 @ 17:45:23
Postat av: Anonym

Håll in lås knappen samtidigt som dutrycker på den ända knappen på framsidan! Då fotas den vu du ser! //Bella

2012-05-19 @ 18:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0