Dansa utan pausa

Step up 2 the streets är precis färdigtittad och HERREGUD vad jag saknar våra danser Jose!!! Dansen ger mig så jävla mycket liv! Älskar Zumban och utan den vet jag faktiskt inte vad jag skulle tagit mig till. Men jag saknar streeten. Och sen har vi salsa som jag har blivit förälskad i. Pratade med chefen och en kund på jobbet idag ang let's dance. Oväsentligt hur diskussionen gick men jag sa iaf att jag helst av allt hade velat vara med och dansa. Sitta hemma framför TVn när det finns så mycket som jag bara vill ge känns olyckligt. Ni kan väl skicka mig som osbykändis nästa år?! Please!!!


Kommentarer
Postat av: Wihlborgskan

Har vi allsång i parken kan vi väl ha let's dance där också?

2012-05-12 @ 21:28:09
Postat av: josie

åh jag saknar också! <3

2012-05-13 @ 20:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0