En dag förra veckan

Kom att tänka på när jag stod och lyssnade på radion en dag förra veckan. De hade en diskussion angående sopsortering. Låter ju totalt ointressant, men de facto så kände man igen sig i mycket. Värst av allt var när programledaren säger Alltså jag köper inte mat, jag köper ju skräp. Det som är värst av allt med detta är att i de banorna tänker jag också ofta. Det man handlar ser man inte för vad det är, man ser det för vad det blir. Jobbigt att kasta, eller då sortera. Det är ju fan helt sjukt. Då har det kanske gått lite för långt med alla pekpinnar, tycker ni inte?!

En annan sak som jag tänkt skriva ett tag: Att jag inte svarar på kommentarer är inte för att jag är oförskämd, det är för att det inte funkar via mobilbloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0