Het

Underbara soliga fina dag. Försvinn inte riktigt ännu! Hjälp Mami att baka chokladkakor till lillasyster(?!).. Jag fick mat och så solade vi i string. Innan dess hade jag möte på gymet ang. zumbatomicen till hösten. Kom fram till flera bra saker, men hatar att jag inte kan lämna klara besked gällande någonting med tanke på att jag inväntar antagningsbesked!!!! Såå hur som helst, jag körde hem och hämtade bärhjälp och körde således och storhandlade. Sen hanns en runda på marknaden (tur att jag endast är ute efter nougat annars hade man blivit disappointed, men jag ställer kanske för höga krav?).. Nä men det var mysigt. Hann med att äta lite grillat också och nu väntar fotboll. Tror jag ska gå och klä på mig lite kläder. See ya!


Kommentarer
Postat av: Camilla W

Du kunde ju haffat en unge och roat dig bland hoppborgarna :-) Fin du var i tidningen förresten.

Jag har ny mobil och redar inte ut att kommentera från mitt konto... Ha ha, tur man inte är helt handikappad... Hittade iallafall hit ;-)

2012-05-25 @ 22:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0