När jag kom hem..

Den här dagen försvann ju completely. Skönt på ett sätt då det alltså bara återstår en arbetsdag denna vecka. Skickat vin- och spritbeställning till mami som tillsammans med papi åker till Tyskland imorgon. Ska bli gott att ha några boxar vin hemma inför framtida soliga dagar och fina grillkvällar. Vin är något jag unnar mig, och inte mår dåligt över att jag intar. Kroppsligt och psykiskt. Åt däremot en Billys pizza på jobbet innan och har mått illa som tusan sen dess. Pallar inte med för mycket socker, fett och mjöl i kombination med varandra. Bestämde mig för att mest hålla mig till vatten och frukt ikväll för att inte må alldeles för illa, och vad står på bordet när jag kommer hem?! Jo, detta:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0