Här kommer kråkan



Tjolahopp på er. Hoppas att alla är pigga och glada idag. I'm not. Blev lite retad för rösten igår med kommentarer som "det är visst hårda helger som student". Svarade med motreplik i stil med att jag önskade att det hade varit så väl. Då hade man ju ändå haft roligt. Nä den här skabbiga halsen kunde jag varit utan, och om den ändå ska bytas ut så hade det varit trevligt om den byttes ut mot en härlig stämma som kunde sjunga också. Tror nämligen att jag hade blivit en ypperlig artist. Men det är ju bara mina egna spekulationer.. Gurglade i en förfärligt äcklig whisky igår, det är bra för halsen sades det. Det var något av det mest vedervärdiga jag har druckit. Fy fan. Jag klöktes och det ansamlades stora mängder saliv i käften. Kände mig som ett kolli och väntade mig nästan att börja dregla vilken sekund som helst, så det återstår väl att se om det gjort någon verkan. Är för övrigt ensam hemma och känner att det är skönt med lite lugn och ro, framförallt eftersom att jag kan spara på rösten. Har ju lite svårt för det där med att vara tyst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0