Stör mig inte



Unnade mig själv sovmorgon idag, behövde det. Sen dess har jag gjort alla de viktiga sakerna. Dvs att jag har gått igenom mailen, Facebook, twitter och instagram. Och bloggen då. Har till och med plockat i ordning lite här och där här hemma. Så nu tror jag inte att jag har mer viktigt att kolla = tentaplugg. Mitt problem är att jag inte riktigt har någon studieteknik. Hur lär man sig saker egentligen? Genom att göra, det vet jag. Men om man nu ska lära sig genom att läsa. Har sett flera stycken med post-its och gillar idén. Men jag har inga post-it och måste i så fall köpa sådana, och det har jag inte tid med nu. Får bli en annan dag, för idag gör vi på mitt sätt. Stör mig icke.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0