Tappat stinget



Det känns som att jag hade behövt sova i ett helt dygn. Bara blunda, sova hårt, drömma mycket och vakna utvilad. Tänk vad underbart. Idag har jag varit komatrött, försökt att inte bara vara effektiv utan även kreativ. Gick sådär. Känner mig helt pantad idag, hjärnan fungerar liksom inte. Den står i autopilotläge och vill helst bara slippa behöva tänka Vi kastades dock in i en spontan redovisning under dagens seminarium och jag förbluffade mig själv med att ta över språkandet en hel del när det var vår tur. Slog precis upp ögonen nu, sovit i en halvtimme på tåget och vaknade nyss med världens nackspärr. Undrar hur det här huvudet har studsat?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0