Äntligen ensam



Har idag lagt upp en grov planering på mitt läsande av projektledning och projektkompetens inför tisdag. Känner mig lättad över att än så länge ha hållit mig till planen och snart ha fullföljt första delen. Just do it liksom. Sjukt tråkig bok för övrigt, förstår inte riktigt vad jag ska få ut av den. Som en medarbetare valde att uttrycka sig "Jag skulle vilja söka upp författaren på Göteborgs universitet och kasta skiten på honom."

Intressant tanke, jag är nog benägen att hålla med faktiskt. La ni förresten märkte till att jag valde att använda ordet medarbetare? Låter bra mycket seriösare än ett vanligt klasskamrat.

Äntligen blev det lite tyst runt omkring mig. Orkar inte med tragg och diverse andra väsen. Jag är som sagt gnällig och har en förfärlig huvudvärk fortfarande. Behöver lugn och ro och ensamhet. Ett isolerat arbetsrum hade varit att föredra. Vi får väl se vad framtiden utvisar. Så här pigg är jag idag. Tjo flöjt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0