Halleda


Alltså skånetrafiken säger jag bara. Jag var drygt 35 minuter sen ner till Malmö, hade gett mig fan på att gå och byta mina zarabrallor idag. Så det gjorde jag. Men jag kom tio minuter sen till labben. Äsch tio minuter är väl kanske whatever, det är inte ens obligatoriskt. MEN detta är ju mitt jobb nu. Och jag vill vara seriös. Detta gör jag för min skull. Jag investerar pengar i mig själv. Och jag vill använda dessa lånade pengar väl, när det är dags för återbetalning vill jag minsann ha få lön för mödan, så att säga. Så Fuck you, skånetrafiken, det är inte okej.


Här är min första illustration i Illustrator! Snögubben tänkte jag skriva, fast han känns lite för mörk för det. Pepparkaksgubben menar jag givetvis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0