Oct. 10, 2012


Klockan 07.15, klockan ringde och det var bara att gnugga sömnen ur ögonen för att stiga upp. Fram med samma frukost som alla andra dagar, och upp med mobilen för den första dagliga uppdateringen av diverse sociala nätverk. Halvvägs igenom frullen kom jag till läsandet av min its learningprofil. "Eftersom att inga frågor kommit in så är morgondagens frågestyrda föreläsning inställd. Alltså ingen föreläsning klockan 10.00 imorgon onsdag 10/10. " Fick börja fundera på vad det var för dag, insåg sedan att det gällde ju här och nu. Åt med glädje upp resterande macka, gick in till sängen och kröp ner hon Babe. Jag ser det som att jag idag har tjänat två timmar. Jag tjänade tid idag. Hur ofta händer det? Nej precis, sånt händer inte! Jag förvaltade mina nyvunna timmar väl. SÖMN gott folk. Sömn. Nu har jag suttit på tåget i över trettio minuter men ändå inte kommit längre än till närmsta station som ligger 13 minuter bort. Roat mig med att göra om passagerarna och konduktören i vagnen till filmkaraktärer. Tro mig, det hade blivit en intressant movie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0