Skål för framtiden


Alltså sorry men jag är så sjukt jäkla off. Är trött och gnällig och har ont överallt. Orkar ingenting. Drog en extra runda till jobbet idag, har känt mig som en äkta svans i päls men hoppar gärna in i manuell chark fler gånger. Jag tycker ju om allt nytt men önskar bara att jag redan hade kommit förbi inlärningsstadiet. Känner mig som ett litet barn utan tålamod. Ungefär. Hoppade i pyjamas och tjock tröja direkt innanför ytterdörren vid hemkomst. Tror jag har feber så jag hällde upp ett stort glas vin och åt mycket fin salami till kvällsmat. Fast insåg därefter att jag nog får laga lite mat också. Hade jag varit ensam hade jag nöjt mig med vin och korv men det kan vi ju inte bjuda hela familjen på. Nerbäddning
önskas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0