Det är mycket nu

 
 
Trött förkyld och lyrisk. Japp det är jag det. 
 
 
Fick ett grymt sms från min bästa madelene som frågade om jag möjligtvis ville vara hennes modell vid ett tioårsjubileum och öppning av ny salong om några veckor. Hmm.. njaaae det behövde jag ju fundera på. I tre sekunder. Sen svarade jag: Fett ja! 
 
Har planerat in datum för provomgång av zumba gold, och likaså bokat tid för genomgång av zumbatomic. Väntar förväntansfullt på besked angående vilken grupp jag kommer att tillhöra inom produktionsledningskursen. Sen kanske man kan styra upp livet lite. Skulle vara lite strukturerad och lägga in schemat i kalendern i mobilen, så det gjorde jag. Fast jag valde lite fel. Sen kunde jag inte plocka bort det igen. Jo jag fick radera allt som inte rörde mig manuellt. *tidseffektivitet någon*.. Ni är vuxna människor. Ni ska bli produktionsledare. Fördela er tid själva, och gör det väl. Tror dem använder det som nåt slags bibelord under utbildningen. Coolt.
 
Nehhej måste ladda inför tuff morgondag. Går ända till fem. Tre till fem.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0