En dag som denna


Efter en låååång dag steg jag äntligen innanför min egen ytterdörr. Är såhär trött pigg på något sätt. Är ni med mig? Anybody? Lurade in Mami till stan där vi tog brunch tillsammans med Madde och Linus, personerna som också husade mig under natten. Köpte mig en cykel på biltema lite sådär hux flux. Fick personlig service som Mami uttryckte sig. Replikerade tillbaka att han ju inte såg så mycket ut för världen men att han antagligen tyckte att jag gjorde det *självgod*. Hur man kan vara det en dag som denna? Nä nu blev jag så trött så jag la mig på golvet här hemma, tänkte ta mig i kragen och hoppa i duschen. Med mitt afrokrull! Petade ihop det till en boll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0