En tolkningsfråga


Jag insåg idag att jag nog inte är någon vidare morgonmänniska. Inte alls faktiskt. Kände mig mer som ett lik när klockan ringde. Var förutseende igår och ställde in tre tider. Och ni vet när man verkligen somnar om och så känns det som att det inte gått mer än en halv minut mellan ringningarna?! Aa precis. Just så var den här morgonen. Några timmars arbete ligger framför mig, men jag är inte helt på det klara vilken tid som faktiskt gäller. Fick tiden 7-13, och det mest logiska är ju givetvis att det är precis den tiden det är. Men så blir jag konfunderad över ifall det är jag som ska dra igång hela faderullan, och i så fall måste detta göras innan kl 7. Hömm. Jag utgår nog i detta fall ifrån att det är den tid som står. Får se om jag har rätt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0