Flum


Vid klockan tio idag befann jag mig tillsammans med Zumbakollegan på plats på ett ålderdomshem. Operation Zumba gold var igångsatt. Eneginivån var väl inte den mest sprudlande men det gick fan bra ändå alltså. Väldigt annorlunda. Men jag är i en period med lite behov av just annorlunda så det passade mig ganska så bra. Bjöd in mig själv hemma hos Linda när vi gjort klart vårt jobb och i dryga två timmar fortsatte vi zumbapratet i form av ett öppet möte. Kan man kanske kalla det. Blev påtvingad ett gäng kantareller, sorry guys men jag förstår verkligen inte tjusningen med det hela, men känner i detta nu att jag nog behöver mat. Står nämligen lätt svimfärdig inne på Ikea. Hur fan hamnade jag här? Förresten så luktar någon god parfym, väckte nostalgiska känslor. Nu ska jag drömma vidare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0