Gäster i massor



Kära pappa slog en signal i förmiddags och berättade att släktingar från Göteborg var på väg för ett spontant besök. Blev superglad och ville givetvis också hälsa på samtidigt. Skönt med människor som man bara trivs med. Oavsett hur sällan vi ses så är det precis som att det bara var någon dag sedan. Världens underbaraste människor, enormt enkla att umgås med och får en att känna sig grymt bekväm och avslappnad. Absolut inga konstigheter. Sån vill jag också vara. Sån hoppas jag att jag är! Vidare därifrån till min fantastiska Linda, som snäll som hon är lät mig följa med och gästa hennes zumbisar. Sjukt kul med minst trettio leende personer framför en. Och alla gör som JAG! Flippad känsla. Spännande att komma till ny miljö och få testa sina skills. Men det gick ganska bra. Pumpade in energi i mina två öppningslåtar, sen var det tack och lov byte då jag hade blodsmak i munnen. Laddat fint innan med sockerbombade bullar, verkligen professionellt.


Nu måste jag äta. Sa till Babe att jag var trött och hungrig, varpå han svarade: Så pass länge har jag varit med dig för att veta att det verkligen inte är någon bra kombination.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0