Glömde ju berätta


Blev fett irri när jag kom hem igår och tog in posten. Först blev jag jätteglad, wiiie hade fått mina böcker som jag beställt. Tog dem under armen, gick in och öppnade. När jag rev av omslaget som den skickats i blev jag lite konfunderad och tänkte naae men vänta lite nu, den här boken skulle det väl inte vara. Letade upp annonsen och funderade över ifall jag verkligen hade varit så förvirrad att jag bara beställt en bok som hette något liknande, det var ju lite hektiskt och rörigt där mitt i alltihop. Hittar ursprungsannonsen där säljaren lagt in bild och rubrik som överensstämmer med den bok jag faktiskt skulle ha. Inte den jag fått. Hallå, stop och belägg. Inte fan är det okej att göra så. Skickar iväg ett väldigt frågande mail till personen i fråga om denne har skickat rätt bok då detta inte är den bok jag har köpt. Väntar svar. Skickade vid midnatt någon gång så jag har än så länge full förståelse för att jag inte fått någon respons i inboxen. Värre blir det senare under dagen. Okunnighet eller oärlighet. Nej vad vet jag, men det gjorde mig sjukt lack.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommunicera ALLTID med ISBN - nr!!!! / puss Bella

2012-09-15 @ 10:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0