Hjärnspöken


Innan idag hade jag en jävligt skum känsla av att nånting inte stod riktigt rätt till. Alls. Känslan drog bort under eftermiddagen. Min personliga gissning är prestationsångest. Mådde psykiskt dåligt av bara tanken på seminarium idag. Hur läggs det upp? Vad ska vi göra? Och hur mycket begärs av oss? Fan vad jag blev lättad när det klargjordes att vi skulle arbeta vidare i våra projektgrupper och inget annat. Jo givetvis skulle vi tillämpa vissa metoder och därför kunde det vara fantastiskt bra att ha saker och ting i bakhuvudet. Of course!!! Jag VILL ju lära mig, men bara för att jag vill det blir inte inlärningen självklar. Eget ansvar, you rock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0