Kärlek till folket ger kärlek tillbaka.



Älskar när jag gör bra ifrån mig och dessutom får uppskattning för det. Som fan. Nyss hemkommen från ett zumbajobb, kidsen verkade älska det och jag fick fina ord av åskådarna. Även kommentarer rörande min uppsägning från jobbet. Fina vitsord till min fördel då. Bland annat att det var idiotiskt hur de bara kunde låta sin bästa personal lämna. Och att jag ju faktiskt var favorit. Och att jag var andra favorit i ordningen. Haha den flinade jag faktiskt åt. Och who cares, det är kanske sånt folk säger. Men denna gången sa folk det till mig. Och nu väljer jag att lyssna och intala mig själv att det kommer från hjärtat. Alltså det var ju inte detta jag hade tänkt skriva om. Men när jag ändå håller på kan jag dessutom berätta att jag hade en kund i torsdags, en riktigt mysfarbror, som blev lite vemodigt glad för min skull när jag sa att det var min sista dag. Han ville köpa nånting åt mig. Nej för allt i världen insisterade jag. Men ganska bra boost för självförtroendet o veta att man gör intryck och lämnar saknad. Att man betyder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0