Mitt hem

Alltså ni vet i morse när jag skrev om bloggen med bröllopsfixaren! Idag under första kursintroduktionen erhöll vi hela kursplanen med inlämningsuppgifter. Gissa vad en av gruppuppgifterna var!!!? Alltså kom igen. Gissa! Jo. Bröllopet heter den. Du får info om två fiktiva personer som ska gifta sig, gästlista och budget. Fixa. Sätt ihop. Var kreativ och sälj in din idé, för du konkurrerar med flertalet andra. När jag har pratat och tjatat och skrivit om vad det faktiskt är jag vill hålla på med så är det ju just detta! Fattar själv inte hur det går att hitta så himla rätt. Första gången. Känner mig målmedveten och tror att jag har hittat hem.


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad skoj att höra saris :))))) hur går du om dagarna?:)

2012-09-06 @ 20:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0