Nu gör vi vågen


Fy fan vad jag är SLUT. Haft en asrolig kväll som hårmodell till bästa Madde. Okej detta låter inte så kul, men vi var fem modeller som turades om att stå på tre podier. Stå. Diggade lite till musik emellanåt. Men love the fact att stå i fokus. Fick dessutom flera fina komplimanger, och all cred till frissan för det! De av oss som pausade mellan varven drack skumpa i kokvrån. Det var ganska trevligt det med faktiskt! Fortsatte med mingel och rosévin. Skippade efterfesten och tog det kloka beslutet att ta tåget hem. Till Madde då. Kristianstadsbo inatt. Dragit bort spetsen från ansiktet och ser ut som att jag har fått stryk. Jag vet en som ska få hjälpa mig att reda ut knullrufset, bort med alla muffins.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0