Roligt, mycket roligt


Klockan slog halv åtta och det var en öde högskola jag tog mig in i. Tack och lov för passerkort annars hade jag inte ens kommit in. Inte en själ såg jag här, förutom en städerska som stod ute och tog en liten rökpaus. Det var faktiskt ganska fridfullt. Och jag lyckades få fyrtio minuters extra sömn på tåget. Det gjorde susen! En spännande dag med inlämning, seminarium och hårmodellande väntar. Jag har dessutom världens tyngsta väska som jag bär omkring på. En hel bag. Tilläggas bör att det första jag fick göra när jag öppnade den var att torka upp två deciliter yoghurt som runnit ut ur förpackningen. Kul. Verkligen vad jag kände för att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0