Så kom det en morgondag



Asså men klart att jag körde Malmö igår. Kände why not!? Och bästa Frida plockade upp mig i taxi runt ettsnåret. Tack söta rara fina du för att jag fick vara med och inviga första övernattningen i nya lägenheten. Hade för övrigt en sjukt trevlig kväll med nya bekantskaper och hot shots. Säger bara perfect mix. Absolut ett sätt jag rekommenderar för att lätta upp stämningen en aning. Blev lite lurig Efter trippla doser och när jag väl kommit igång fanns det ingen hejd. På på pratandet alltså, när jag väl blrjat så slutar jag aldrig. Försök få en syl i vädret så ska du se! Kör en tretimmars labb i eftermiddag och nu längtar jag lite efter Babe som jag knappt träffat denna vecka. Puss o kram då.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0