Skål för brudparet


Igår körde vi kräftskiva på bortaplan. Blev nog lite rund under fötterna känner jag idag *ligger fortfarande i sängen*. Har mått illa hela natten så det var ett himla bra kalas. Vi lekte lekar och sjöng snapsvisor och hurrade för födelsedagsbarn. När det var dags för kaffe pratade jag ihop mig med min bordsherre, vi skulle utbringa en skål för värdparet. Så vi hojtar och gastar tills vi får allas uppmärksamhet och jag ställer mig upp. Börjar storartat med att säga: Givetvis vill vi även utbringa en skål till det fantastiska brudparet! Oops. Hehe. Värdparet menar jag ju.

Fick tummen upp av den kvinnliga delen av två, och en lite mindre nöjd blick av den manliga. Fast jag hade dubbla uppsättningar ringar igår och erbjöd dem att låna ifall jag nu hade inspirerat till något via mitt lilla tal. Bäst att släta över det snyggt. Det var mina CK om någon undrar, köpta från pengar ur egen ficka och alltså inget som gjort mig ringmärkt såhär nyligen. Bara ett förtydligande. Kanske ska försöka resa mig nu. Får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0