Sömn någon?


Passade på att ta en liten nappie såhär på morgonkvisten. Det behövde jag, sitter ju ändå fast på tåget i en dryg timme så varför inte. Kände riktigt vilken trötthetshuvudvärk jag hade när jag steg upp i morse. Kom sent till tåget, ser alla stå på andra sidan av perrongen. Aah men typiskt, tänker jag, bara för att jag är sen idag. Jag och ytterligare en sista minuten lägger benen på ryggen och kubbar genom undergången, bara för att mötas av resten av passagerarna som är på väg tillbaka. Bytt spår igen. Hallå så kan man ju inte hålla på såhär tidigt, när man inte hunnit bli människa. Är allmänt förvirrad men hoppas på att kvarten extra sömn gjorde någon nytta. Nu, mot Kranen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0