Fuck you!?


Fullbokade dagar o ingen vila tar ut sin rätt. I morse blev jag väckt av en kollega, 45min efter att jag skulle börjat jobba. Så saknad var jag.. Nej men okej det är inte så konstigt att ingen märkt något eftersom man sköter sig själv på morgonen, en i varje avdelning o utan vidare kontakt. Men ändå. Fick lite panik. Så den här dagen har jag behövt rista på huvudet flera gånger, det har ändå inte hjälpt. Varit förföljd av en dunkande huvudvärk och en förkylning som inte är förkylning fast ändå är det. Ja det är precis lika förvirrande för mig!

Gårdagen var utmattande men mycket rolig! Den punkinspirerande visningen i undergroundmiljö blev både cool och lyckad. Åkte på ett podium från källaren upp till visningsplan och skulle se arg ut. Typ: Fuck you! Tänkte att det klarar jag nog. Min darling gör alltid ett bra jobb med allt hår. Såhär blev det!


Kommentarer
Postat av: madde

<3<3<3<3 försov du dig?? :/

2013-04-28 @ 22:07:38
URL: http://www.kentmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0