zombie-sara

 
Att försöka använda en app från blogg.se funkar ju inte direkt. Funkar mest katastrofalt. Men jag har andå känt mig mer som zombie-sara än zumba-sara de senaste dagarna. Inatt har jag sovit som en klubbad säl, somnade (halvt..) tidigt och vaknade sent. Antar att jag behövde det med.
 
Vet knappt om jag vågar säga detta, men idag är jag helt ledig. För första gången på hundra veckor känns det som. Ingen tid att passa, förrän klockan 19, och inget jag måste göra. Jag har nog inte riktigt fattat det än, tar lite tid att smälta. Försökt få tag i lillasyster som ringt mig nästan varje dag i en vecka. Får så dåligt samvete över det, har inte kunnat ta hennes samtal och sen har hon sovit när jag väl haft tid. Kanske idag blir den dag då vi hörs, det var längesen nu.. Lika längesen som det är långt till Australien.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0