Det började bra


Kom till stan för en dryg timme sen. Kände mig lite disträ, tittade lite på mobilen, lite på människorna och lite på allt annat. Hoppade på stadsbussen som vanligt men hamnade helt fel. Det var fel buss. Sen trodde jag att det var "rätt" fel buss, alltså den som jag råkat hamna på också tidigare, så jag tryckte inte på stop direkt eftersom att jag enligt mina beräkningar inte skulle hamna så tokigt fel. Fast jag hamnade verkligen heeelt fel, i en helt annan stadsdel typ. Gick och gick och gick och kom till slut till maxi, tog det som ett tecken på att gå in och handla så det gjorde jag. Köpte massa onödig skit och gick ut och fortsatte gå. Slog åtminstone ihjäl en del tid och nu sitter jag här, och väntar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0