Get busy livin'


Sitter och tittar på en vissen blomma här hemma, en av alla, och känner mig lika vissen som den. Is this it? liksom. Jag behöver lite action, jag är ju sån. Typiskt en sån person som hade kunnat åka till USA på åttiotalet för att ta Hollywood med storm just eftersom att ingen annan skulle göra det. Äh kanske inte riktigt but you get the picture. Jag är fantastiskt uttråkad, trött på allt. Känns som att jag slösar bort mitt liv med att göra ingenting, hade kunnat sälja alla mina ägodelar och bara rest iväg. Sett världen, upplevt saker och träffat människor. Fattar ni hur många intressanta personer det finns där ute som man aldrig kommer att få möta! Just nu hatar jag "vardagen", lite äventyr nu tack.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0