It's up to you

 
Här sitter jag och ska skriva en reflektion. Kommer inte igång alls, hittar bara massor med andra saker som känns sjukt mycket roligare för tillfället. Spelar spel, instagrammar, äter och bloggar.
 
Var är disciplinen Sara?
 
Har som ursäkt att jag faktiskt ska börja jobba klockan 14 så det är ju knappt lönt att skriva, kommer ändå inte att bli färdig. Visst? Sämsta ursäkten ever. Behöver använda mig av en bok att referera till vid skrivandet den här gången, tror att det är det som bromsar mig lite. Tar tid liksom. Jag vill bara bli färdig. Snabbt och lätt. Jag sätter ju ribban själv, det gör man alltid. Så är det med allt det där andra också. Mål. Framgångar. Lycka. Att våga ta steget och bli den man vill vara. Jag har lagt min ribba ganska högt, så nu måste jag prestera. Just do it.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0