Muppen

 
Jag och pappa förnyade våra pass innan idag. Alltså varför ser man alltid så jävla muppig ut på sitt pass? Tänkte gå upp i god tid och göra mig riktigt snygg, så att man på den förbannade bilden kunde se någorlunda vettig ut för en gångs skull. Min planering sprack när jag blev väckt av mobilen som ringde. Inte väckningssignalen då utan ringsignalen. Undrar vad min kropp vilar inför? Eller den kanske tar igen sig?
 
Hur som helst så stressade jag ihop hela mitt jag och blev sådär nöjd. När jag står där framför fotoautomaten och bilden har klickat säger receptionisten att det blev huuuuuur bra som helst detta. Får se slutresultatet i ungefär två sekunder och känner once again att det här med passbilder inte är riktigt min grej. Man kan väl få se sig själv på skärmen när bilden ska tas! Så slipper man känna sig som ett freak när allting redan är färdigt. Jag hatar när andra personer ska välja åt mig. Välja det vill jag göra själv. 
 
 
      
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0