En annorlunda dag



Jag gjorde en fuling idag. Vid halv tolv ringde jag en av de yngre tjejerna och frågade henne på mitt allra snällaste sätt om hon ville dela mitt pass med mig. Tack snälla söta rara vill jag bara säga henne (vilket jag också gjorde), hon kom glad i hågen klockan ett och bytte av mig. Cyklade hem för allt vad benen gick i ösregn, såg ut som en dränkt råtta när jag klev innanför dörren. Hjälpte till med sista städet sen igår för att därefter ta en liten power nap. Blundade och somnade direkt. Sov visst lite längre än en kvart, jag insåg det när jag vaknade efter en och en halv timme. Känner mig konstig idag, trött och sliten och illamående. Och uppblåst som en badboll. Kallas det att vara bakis, kanske? Det var ett tag sen jag gjorde mig bekant med den känslan, inget jag direkt har saknat.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0