Hur hamnade jag här?



Äter lunch. Nachochips och en halv ananas. Stadigt. Det var typ det vi hade hemma så man får väl bara gilla läget helt enkelt. Hamnade i soffan framför fotboll. Hur gick det till undrar jag då? Mycket intressant så här en söndag, av allt som finns att göra så valde jag att sätta mig i soffan framför en tv som visar fotboll. Men visst, jag orkar inte göra annat. Vi städade ut all jul i förmiddags, så förbannat skönt! Men nu är ju huset helt tomt och jag blir deprimerad av tanken på allt jag hade behövt köpa. Så jag pallar inte gå omkring och se alla behov så jag hamnade här. Hade behövt ett träningspass ikväll, sugen på kettlebells så musklerna hade haft ont ett par dagar. Men vad gör man, jo man jobbar. Hejdå.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0